Re: Czy może ktoś zweryfikować zestaw?

Autor: Heraklit <wet_12_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 08 Nov 2007 - 09:50:20 MET

Był 8 listopad (czwartek), gdy o godzinie 8:28
*leszek.oleszczuk@gmail.com* w pocie czoła naskrobał(a):

> No właśnie z tą obudową to mam problem, ponieważ jest strasznie duży
> wybór i nie wiem na co zwracać uwagę. Kiedyś (10 lat temu) jak
> kupowałem kompa to brało się najtańszą i było ok. Czytałem różne
> historie na temat zasilaczy i najbardziej mnie martwi że ktoś kiedyś
> napisał że jak mamy kiepski zasilacz to jak coś w nim rypnie to może
> popalić np. płytę główną. Czy jest to możliwe?? Jaki zasilacz
> polecacie ale nie tych z górnej półki?

 Jako, że nie masz jakiegoś bardzo "energetycznego" sprzętu to
zaproponowałybm tanią i kompatkową obudowę bez zasilacza (płyta ATX w
pełnym wymiarze wejdzie bez problemu) np: I-Box LION 604 i zasilacz,
hmm. Z zasilaczy mogę tylko polecić te które już sprawdziłem: z
najtańszych to Tagan 380-U01 v2 (380W) - cichy i z wystarczającą mocą na
Twój zestaw.

--
Pozdrawiam,
Post stworzono 2007-11-08 09:42:45