Re: Manual do p³yty Soltek SL-75FRN3-L

Autor: BrunoN Bluthgeld <brunon99_at_WYTNIJTENKAWALEK.o2.pl>
Data: Wed 07 Nov 2007 - 23:42:02 MET

tg pisze:

> ma toto jakies ledy na gniezdzie?
> jak ma i sie nie swieca po podlaczeniu kabla w ktorym masz sygnal
> to niedobrze

Jakby ma ma jakie¶ ledy, ale ciemno¶æ widzê, jak podpinam. Podejrzewam,
¿e która¶ ze zworek na p³ycie uruchami± tê kartê - ale p³yta jest marnie
opisana i ¶rednio podoba mi siê pomys³ przek³adania wszystkich zworek na
chybi³ trafi³.

> jak nie ma - jestes pewien ze masz dobre sterowniki (polecam sie
> posluzyc jakims live cd knoppixa dla pewnosci) i potestowac

Niez³y pomys³, jak nic nie wymy¶lê to zorganizujê sobie co¶ takiego.

> zwrocilbym uwage na to zeby najpierw sprawdzic kabelek pod katem
> wystepowania sygnalu (podlacz laptopa, huba, switcha czy co tam
> masz pod reka) oraz na to czy nie jest on np. niepotrzebnie
> scrossowany (oraz wziac pod uwage ze niektore sprzety auto
> crossowanie maja)

Kabelek jest prosty i jak najbardziej sprawny. Dziêki za sugestie, w
ka¿dym razie.

--
bujaj makaron do konserw - rzekl niesmialo rozpustny bosman, koneser
szarf, do swej wedzonej szalupy. wieko kompozytu zatrzeszczalo