Re: Karta do zgrywania z VHS

Autor: Piotrek <hiphop_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 07 Nov 2007 - 23:13:19 MET

Użytkownik "Vex" <nospam@nospam.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:fgs0ar$jmn$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "J.M.Oizo" <oizo[No Spam]@autograf.pl> napisał w wiadomości

> Witaj!
> zapomnij o zgrywaniu poprzez Kartę TV. Trzeba tutaj specjalistycznej karty
> Video. Temat przerabiałem kilka lat temu i z własnego doświadczenia mogę
> polecić kartę VideoZIP ( np. tutaj:
> http://www.allegro.pl/item264303616_videozip_hdp_analog_na_dvd.html ).
> Nigdy nie miałem problemów i nigdy nie gubiła klatek.

Ja mam WinFast DTV 2000H i oprócz zgrywania z VHS mam możliwość oglądania TV
niezależnie od "głownego odbiornika TV). W dodatku nagrywam programy z TV na
twardziela a potem mogę kombinować z nimi co chcę.
POLECAM - dla domowego archiwum wystarcza w 100%.
IMO z gów.a bata nie ukręcisz a z VHS nie będziesz mieć super jakości.

Piotrek