Re: Do oceny

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Wed 07 Nov 2007 - 22:11:41 MET

"Andre" <andrehull_spam@poczta_me.fm> Odpowiedz na
news:fgsg5p$5h3$1@news.onet.pl:

> no to albo jest pasywny (same radiatory) albo nie (posiada pracujacy
> wiatrak) ;)

Albo półpasywny. Ma radiatory i śmigło. Ale śmigło nie kręci się ciągle, a
tylko gdy radiatory zasilacza się nagrzeją. Wtedy śmigło kręci się tak długo,
aż nie schłodzi zasilacza. Mam taki zasilacz, Tacensa Valeo. Tylko jak
obciążam system to smigło się kręci. Chyba, bo zasilacz ma max 16dB i dysk
Seagate skutecznie go zagłusza;)

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski