Re: Lenovo N100

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Wed 07 Nov 2007 - 20:18:08 MET

> Najbardziej istotną sprawą jest opinia potwierdzona przez użytkowników
> Lenovo, czy są jakieś zastrzeżenia jeśli chodzi o wykonanie, trwałość,
> awaryjność.

ja mam akurat z seria Nxxx niewielkie doswiadczenie, ale poki co kilka sztuk
ktore pokupowali moi znajomi trzymaja sie dzielnie i nikt niema zastrzezen
do nich.

> Pozostawienie potrzebnego oprogramowania, lub przeinstalowanie systemu i
> programów jest już sprawą indywidualną użytkownika.

no niektorzy na grupie twierdzili ze to straaaaaszny problem i chca z tego
powodu zmieniac notebooka(o asusie mowa byla:)
ale to szczebel wiesniakow.... tfuuuu managerow :)

--
pzdr
piotrek