Re: Jaki komputer kupić?

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 07 Nov 2007 - 15:47:53 MET

> Sprzedawca w sklepie mi powiedział, żeby właśnie tego nie robić.
> Mówił, że powinien być jeden dysk, że m.in. komputer szybciej chodzi.

Po pierwsze - przydlaczajaca wiekszosc laptopow ma jeden dysk fizyczny.

Po drugie - w zyciu nie zdecydowalbym sie na jeden dysk logiczny.
Doswiadczenie jakos nauczylo mnie, ze zasadnym jest trzymanie
danych na innej partycji niz systemu, swapu oraz czasem programow.

Po trzecie - bowiem moja wiedza mogla sie nieco przeterminowac -
- czy ktos moze mi powiedziec dla czego u licha trzymanie wszystkiego
w jednym kociolku (system, soft, swap i duze pliki (byla mowa o
zgrywaniu video i obrobce zdjec) ma przyspieszyc cokolwiek poza
fragmentacja?

Pozdrawiam,
Vituniu.