Re: "niezgodnosc towaru z opisem" zamiast gwarancji

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Wed 07 Nov 2007 - 14:35:43 MET

> Niestety ale prawdziwa. Już dwoje klientów skarżyło mi się że tak im
> powiedziano w serwsie lenova, gdy okazało się że mają3 miesiące mniej
> gwarancji niż wynikało by to z daty sprzedaży.

reklamowalem wielokrotnie sprzet IBMa czy Lenovo i nigdy nie mialem takich
problemow.
jesli uzytkownik ma poprawnie wypelniona karte gwarancyjna i dowod zakupy
nie ma mozliwosci zeby mial gwarancje krotsza niz 12 mies od daty zakupu
sprzetu.

niema co sie zastanawiac, prawo na cos takiego nie pozwala.
zmienic serwis, albo powaznie pogadac z idiota za biurkiem w tym serwisie.

ja sam zmienilem serwis z Computer Service Support S.A na Ram-Serwis po tym
jak ci pierwsi robili mi jakies problemy.
a to cos nie tak z karta gwarancyjna, a to notebooka trzeba oddac do naprawy
kompletnego a nie bez HDD itd itp.

jakos w ram serwisie wszystko sie da zalatwic bez zadnego problemu.

wiec jedyne pretensje moge miec do CSS a nie do IBM czy Lenovo.

--
pzdr
piotrek