HP DC76000 - Napięcie na złączu P24

Autor: szba <szba_at_gazeta.pl>
Data: Wed 07 Nov 2007 - 11:16:56 MET

Mam problem sprzętowy z działaniem USB na przednim panelukomputera HP Compaq
dc7600. Pendrive działa wolno, zaś kamera Creative Live! w ogóle raportuje
błąd USB. Interesuje mnie wartość napięcia panująca na pinie 10 złącza P24
względem masy (obudowy komputera). Do złącza jest podłączony kabel od USB
przedniego panelu. Znajdujący się obok pinu 10 pin 9 to klucz - zaślepienie
we wtyczce kabla. Jeśli ktoś ma taki komputer i może pomóc - proszę o
zmierzenie tego napięcia lub zmierzenie oporności niędzy stykiem wtyczki
kabla dochodzącym do pinu 10 złącza P24, a masą i podanie odczytanych
wartości.
Pozdrawiam :-)
        Marek