Re: Jaki laptop

Autor: Piter <jazz_20_at_wp.pl>
Data: Tue 06 Nov 2007 - 23:42:37 MET

news:2007110618143200@grush.one.pl...

> Tak to w Erze tylko.

Tak wiem ale moze jednak :)

> Dołóż z 1000 zł i będziesz miał pewnie już jakąś lepszą markę.
> Albo nawet F-S Lifebooka, który jest lepszy niż tanie Amilo
> skierowane do mas.

Za ostatniego FS zaplacilem 4500 brutto i zaluje. Nigdy wiecej nie wydam
tyle kasy na laptopa :(

> Swoją drogą ja mam kontakt z kilkoma F-S (a sam używam dwóch)
> i wszystkie działają dobrze (choć owszem, w pierwszym miesiącu
> F-S ma dosyć spory stopień awarii).

Co do awarii to nie jest zle, wymieniali tylko dysk twardy, jednak chodzi mi
o podejscie pomocy technicznej do klienta oraz oto ze bardzo trzeszcza
plastiki czyli cala obudowa.

--
GG# 906954