1680x1050 pikseli a GF 7600GT ??

Autor: Vex <nospam_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Tue 06 Nov 2007 - 17:45:01 MET

Cześć!
od jakiegoś czasu myślę o zmianie moniotra. Obecnie używam 17" 1280x1024, a
na oku mam 20" panoramę o rozdzielczości 1680x1050. Chciałbym ten monitor
podłączyć przez złącze DVI. Niestety w dokumentacji karty w podpunkcie
"Single Display Standard Modes" nigdzie nie jest wymieniona taka
rozdzielczość. I tu pytanie. Czy po podłączeniu tego monitora przez złącza
DVI karta poprawnie rozpozna rozdzielczość i będzie z nią pracowała ? Karta
jaką posiadam to Gigabyte GF 7600GT.

Z góry wielkie dzięki za pomoc!

--
Pozdrowienia,