Re: HD Tune i SMART

Autor: pioruns <cvbehaf_at_b2.cy>
Data: Tue 06 Nov 2007 - 17:13:15 MET

Radosław Sokół pisze:

> Bo wszędzie jest OK. Wszystkie wskaźniki w normie. A dyski
> do notebooków stukają bo gdy tylko mogą ustawiają głowicę
> w pozycji parkowania jak nic nie robią, by w razie nagłego
> urazu szkody były jak najmniejsze.

A co powiecie na to:
W lapku dysk Hitachi 80GB, 3k godzin pracy wg SMARTa. W WXPku zobaczyłem
błędy w logu systemowym, więc sprawdziłem w programie HDAT2:
Pojawiły się błędy typu:
READ DMA EXT
WRITE DMA EXT

Ogólnie 13 błędów, na 3000h pracy, wszystkie wystąpiły w tym tygodniu.
Przejechałem go calutkiego Spinrite (level 5), i programem
diagnostycznym Hitachi (advanced test). I nic. Wszystko OK. Co dalej?

--
pozdrawiam,   pioruns, gg: 0x48B395