Re: "niezgodnosc towaru z opisem" zamiast gwarancji

Autor: Habeck Colibretto <habeck_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 06 Nov 2007 - 14:36:07 MET
Message-ID: <p58ol4mlkzyy$.dlg@habeck.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia 06.11.2007, o godzinie 13.30.12, na pl.comp.pecet, KILu napisał(a):

> Czy klops... niekoniecznie. Zostało już napisane, że za wady uznaje się
> też np. problemy związane z konkretną serią produktu, typu niższej jakości
> tworzywo, które się przebarwia (znany problem z iBookami) albo powoduje
> pękanie obudowy po kilku miesiącach użytkowania sprzętu.

Czy wady matryc Sony. Wymienia się je nawet po okresie gwarancyjnym. Ale to
są wady, do których producent się przyznaje.

-- 
Pozdrawiam,
*Habeck*
/Każda rzecz ma dwie strony. Fanatycy widzą tylko jedną/
- Schutzbach
Received on Tue Nov 6 14:40:10 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 06 Nov 2007 - 14:51:05 MET