Re: Zalman ZM80C-HP a nowe karty graficzne.

Autor: emil <emil.prochnicki_at_gmail.com>
Data: Tue 06 Nov 2007 - 10:29:13 MET

Użytkownik adym napisał:
> Użytkownik "emil" :

> Kolega miał taki właśnie zestaw (7900gs + Zalman zm80c)i sobie chwalił.
>
> Jesteś pewien ze model ZM80C, a nie ZM80D? Jeśli tak to byłoby super.
Nie jestem pewien ,ale nie podejżewam że to robi jakąś różnice, poza tym
że dwa heatpipe'y ułatwiają cholernie skomplikowany montaż.

Zresztą 7900gs ma TDP na poziomie 51W więc z jakimś cichym wiatraczkiem
nawet połowa tego radiatora zapewni dobre chłodzenie.

Polecam tego pentagrama jest to dokładna kopia zm80d (i pewnie obydwa
radiatory pochodzą z tej samej fabryki w chinach) .