Re: Toshiba problme z serwisem

Autor: Norman <nomad_at_xxx.vp.pl>
Data: Tue 06 Nov 2007 - 01:17:08 MET

> No przeciez to nie jest jedyny serwis Toshiby w Polsce. Nie mozesz wysłać
> do
> innego? Jeszcze jest CSS w Warszawie i Teleplan w Bydgoszczy. Polecam Ci
> ten
> pierwszy.

A ja nie polecam Toshiby - mi w P100/324 cały czas wymieniają obudowę która
ciągle pęka w tym samym miejscu. Błąd konstrukcyjny. To druga moja Toshiba -
w pierwszej matryca padła - miesiąc po gwarancji. Wierzcie - może coś
człowieka trafić. Mam już dość tego szmelcu - nigdy więcej Toshiby.

Pozdr.
J.