Re: jaki ups do firmy

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Mon 05 Nov 2007 - 23:49:52 MET

** DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl"> wrote:

> Sam wymyśl metodę. Troszkę lepszy UPS może wysłać maila, więc z tego, na
> który 'idzie' mail zrób forward do grupy użytkowników.

I taki za 1K wyrobi więcej niż 12 min. (pesymistycznie 10 min. domyślny
interwał sprawdzania poczty przez typowego klienta, do tego 2 min. bezwładności
sieciowej zanim się wiadomość przedrze gdzie trzeba)?

> Milsza metoda, to albo jakiś zaawansowany monitoring (SMTP + MOM, Tivoli).
> Najłatwiej to napisać prosty skrypt na serwerze, to nie będzie trudne.

Ale ja nie za bardzo rozumiem. Użytkownicy są w innej sieci energetycznej? Jak
im padnie serwer to i tak przy próbie zapisu nie wyjdzie i mają możliwość
zapisania lokalnie.

> ps. znając życie w 99% sytuacji użytkownicy nie zobaczą tego maila, bo prądu
> nie będzie ;)

Zobaczą jak odzyskają prund. A potem to już można wszystko na nich zwalić bo
nie zapisali. ;)