Re: Ostrzeżenie(wyłaczajcie kompa z sieci)

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 05 Nov 2007 - 17:57:02 MET

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "ARO"
>Skrot mi wyszedl - myslowy.

Nie. Wyszła ci głupota i nieznajomość fizyki.

>Oczywiscie [W] = moc. Ta "energia" to tak z mowy
>potocznej, a W/h, bo nie chcialo mi sie pisac "wat przez godzine" co przy
>przemnozeniu przez "h" daloby glupia jednostke.

A teraz wróć jednak do tej fizyki. Za moich czasów to było gdzieś koło
szóstej klasy podstawówki.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb LOOSE TEETH DON'T NEED MY HELP (Bart Simpson
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' on chalkboard in episode AABF16)