Re: niezalezny test monitorow LCD

Autor: RadoslawF <radoslaw_at_poczta.emitel.pl>
Data: Mon 05 Nov 2007 - 15:58:33 MET

Dnia 2007-11-05 14:24, Użytkownik Radosław Sokół napisał:

> Szerokość zależy od rozmiaru tej panoramy. 22" wide raczej
> nie będzie bardzo wąskie.

Oooo. Mo zobacz a ja cały czas byłem pewny że rozmawiamy
o wykorzystaniu funkcji pivot i pop obróceniu szerokość
w pikselach będzie równa wysokości czyli dla wymienionej
panoramy będzie miała jakieś 1000 pikseli czyli dokładnie
tyle ile 15 w normalnej pozycji.

> A co do "za mało": tekst programu trzyma się ograniczony
> do 80 kolumn najczęściej, a na to nie trzeba dużo :)

A jak ktoś potrzebuje więcej niż 80 kolumn ?

Pozdrawiam