Re: Jak ponieść napięcie dla gniazda PCI-E x16?

Autor: matris <matris_polko_zz_at_usun.gazeta.pol.pl>
Data: Mon 05 Nov 2007 - 14:56:27 MET

> Ty byś musiał podnieść napięcia zasilające, a nie sygnałowe.
> A tego nie zrobisz. Po prostu nie kręć tak wysoko.
>
> Takim podnoszeniem napięcia *też* mógłbyś "uwalić" kartę.

mialem na mysli wlasnie zasilajace i z tego co wiem to w poprzedniej plycie
ze zlaczem AGP mialem mozliwosc regulacji napiecia zasilania karty AGP.
Chodzi mi przeciez o podnoszenie rzedu kilku dziesiatych V wiec w ramach
tolerancji.
Pytanie czy na mojej plycie da sie to ustawic i gdzie?
Te kilka MHz sie przyda bo mam tania karte i chce z niej wycisnac wiecej na
potrzeby lepszego giercowania ;)