Czy serwisowe has³o do BIOSU (od producenta) kasuje czy obchodzi ustawione has³o przez u¿ytkownika.

Autor: Skrzekacz <skrzekaczSPAM_at_wp.pl>
Data: Mon 05 Nov 2007 - 11:55:57 MET

Witam

Interesuje mnie czy jesli ustawie has³o na BIOS, to jesli kto¶ pozna model
plyty i odnajdzie has³o producenta, czy zostawi po sobie jakies slady.
Czy takie serwisowe has³o zresetuje moje has³o czy je obejdzie i ja nie bede
nawet wiedzia³ ¿e kto¶ mi do kompa dolaz³.

Pozdrawiam i z gory dzieki za odpowied¼.