Re: Jaka plyta pod AMD Athlon XP 2100

Autor: Piotr Pitucha <piotrpitucha_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 05 Nov 2007 - 11:41:56 MET

> moze jakas plyta ze zintegrowana grafika przez pewien czas a
> pozniej sie pomysli i kupi cos lepszego.
> komputer dla siostry glownie do Internetu i gry w Sims 2 nic pozatym ;-)

Sims 2 są dość wymagające co do grafiki, jak nie chcesz dostać nerwicy to
weź to pod uwagę.
Co do K7S5... przewinęło się przez moje ręce kilkadziesiąt sztuk tego i
raptem w dwu miałem problem, w jednej siada bateria w biosie, pewnie
kondensator ma upływność, druga padała w nieoczekowanych momentach,
wyglądało na jakiś zimny lut, oryginalny bios kończył się chyba na Athlonach
1600, ale alternatywne biosy pozwalały ją podpędzić do szybszych procesorów.
Akurat na Simsach 2 z Sempronem 2200 i jakim GForce działało znośnie choć
bez rewelacji.
Piotr