Re: Problem z netem po wymianie plyty glownej

Autor: Grzegorz Nowak <just_at_ask.me>
Data: Mon 05 Nov 2007 - 11:11:45 MET

> 30 mb/s to dla ciebie za mało? Dziwny jesteś.

Haha! 30 mbps to ta plyta moze przeslac najwyzej do procesora bo to
najgorszy niewypal minionego wieku ;) Swoja droga nie wiadomo jakim
programem i w jakich warunkach przeprowadzony byl test z wynikiem 30 mbps,
jesli byl to speedtest.net, ktory ma strone we flashu to nic dziwnego. Ta
plyta ma cos "zrabane" z agp i z zadna grafika nie potrafi plynnie odtworzyc
divxa/xvida czy flasha nawet przy procu p3 ~ 1ghz.

--
pozdr