Re: Projektor z WIFI lub RJ45 ?

Autor: Fantom <szczukot_at_poczta.onet.pl.skasujto>
Data: Mon 05 Nov 2007 - 08:23:49 MET

> Można też postawić tablicę i człowieka, który będzie przeryso-
> wywał obraz z ekranu na tej tablicy ;)
>
> Wybacz, ale w przypadku projektorów chodzi o to, aby *każdy*
> komputer jak najmniejszym wysiłkiem mógł wyświetlić obraz.

Zgadzam sie z tym jak najbardziej. I wlasnie takiego rozwiazania szukam. Ale
WIFI chcialem uzywac jako karte sieciowa a nie koniecznie dodatkowe
oprogramowanie na kompie mnie ineteresowalo. Wiec jakby przez LAN cos
chodzilo (WIFI jako LAN tez traktuje) to lepiej. Bo praktycznie kazdy komp
jest wpiety do sieci lub wepnie sie do niej przez WIFI. Ale jak obie metody
wymagaja dodatkowego oprogramowania to nie ma sensu

Fantom