Re: niezalezny test monitorow LCD

Autor: Krzysztof Szatanik <dbl001.wytnij_at_na.o2.aby.doszlo.pl>
Data: Sun 04 Nov 2007 - 22:52:16 MET

Nostradamus dnia 2007-11-04 14:07 napisa:
> I w czym panorama przeszkadza??

        Dla jednych jest to kwestia gustu i przyzwyczajenia, a dla innych
względy praktyczne. Jako programista pracujący nad kodem ważniejsza dla
mnie jest wysokość niż szerokość ekranu - sidebarów mam mało, visty nie
używam więc nie potrzebuję miejsca na widgety (czy jak to się zwie),
stąd typowe 4:3 - 1600x1200 (a czasami nawet 1200x1600 w pivocie) jest
dla mnie o wiele praktyczniejsze niż 1680x1050. To po prostu kwestia
potrzeb i zastosowań a gadanie o "dwóch stronach tekstu obok siebie",
"miejscu na widgety Visty" (bodajże Chip (c)) czy "lepsze ogłądanie
filmów" (od tego są znacznie większe telewizory) to dla mnie tylko
marketingowy bełkot.

        No i jeszcze te notebooki :D Krótkie, szerokie, i z tą irytująca masa
wolnego miejsca po bokach którą można by wykorzystać na klawiaturę
numeryczną (nawet jakąś zminiaturyzowaną).

--
K.