Re: z serii jakiego laptopa kupic?

Autor: gotar <gotar-poczta_at_onet.pl>
Data: Sun 04 Nov 2007 - 19:11:03 MET

Wiesiaczek <ciotkazielinska@vp.pl> wrote:

> Koleś nie ma szans przyjechać, bo stawia takie kosmiczne warunki, żeby

Kosmiczne mówisz? ROTFL

Powtórzę to, co już pisałem - ja tym nie jestem zainteresowany z dwóch
powodów:
1. nie jestem rolnikiem (i nie robię przy burakach),
2. nie robię przy Windowsach.

ale jak ktoś będzie zainteresowany, to w ofercie powinna być proponowana
cena za usługę.

> przypadkiem nie okazało się, że jest ignorantem.
> Pozwól, że Ci zacytuję:
> "zamawiając wykwalifikowany personel płaci się za dojazd,
> nocleg i trzycyfrową stawkę za godzinę roboczą"
> Wyobrażasz sobie?! Nocleg?! Dojazd?! I trzycyfrowa stawka za godzinę?!

Ciii... nie mów tego głośno, bo jeszcze się dowiedzą ci, którzy sobie to
wyobrażają i sami proponują takie warunki.
I chyba sobie nie wyobrażałeś, że za 20 zł/h ktoś to będzie robił?
Pewnie jeszcze myślałeś, że lewucha bez faktury/rachunku/umowy?

> Czy hotel ma być pięciogwiazdkowy? :)

Niekoniecznie.

> Za postawienie Windowsa? Na markowym laptopie?! (to nie jest składak, gdzie
> trzeba czasem rzeźbić godzinami)

Płacisz za roboczogodzinę. Pan Kierownik ma takie wymagania, że na samym
postawieniu Windowsa by się raczej nie skończylo.

> Ten człowiek jest po prostu psychiczny!

Ale przynajmniej wiem, jakie stawki są na rynku profesjonalistów, a nie
szmacę się jak Pan Kierownik Władca Roboli.

--
Tomek                                    http://tccs.sourceforge.net/
http://pld-linux.org/                    http://vfmg.sourceforge.net/