Re: Gforce8400/8500 a radeon9800 ?

Autor: ToMasz <twitek4_at_no_spam.gazeta.pl>
Data: Sun 04 Nov 2007 - 17:59:28 MET

> Odradzam Ci wszystkie wymienione karty. Kup coś typu GF7300 - 7600. W tym
> przedziale cenowym to jedyny sensowny wybór. Chyba że nie grasz.
Dzieki za rade, ale napisz cos wiecej. Nie wiem jak sprawdzac wydajnośc
karty, (pod kątem gier) 3dmarki sa miarodajne? empiryczne zestawienie z
benchmark.pl(nie zawiera serii gf8x00
Miałem pożyczoną karte gf7300 - kaszanka.. nie warta zadnych pieniedzy (
teraz mam zintegrowaną grafike: "niby" gf6100
ToMasz