zintegrowana karta graficzna bez własnej pamięci - pytanie

Autor: mastik <kokarys.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 04 Nov 2007 - 17:15:26 MET

dosyć banalne pytanie: czy zintegrowana karta graficzna w laptopie, która nie
ma własnej pamięci korzysta z pamięci RAM? Czyli tak na chłopski rozum gdy mam
np. kartę z 256 MB własnej albo taką co nie ma własnej to w głębokim
uproszczeniu tak jakbym zyskiwał dodatkowe 256 MB RAM-u?
Jeszcze jedno pytanie: czy może ktoś podać jakąś stronę gdzie mogę wybrać
sobie dużą ilość parametrów i zostaną podane mi laptopy spelniające te
oczekiwania? Na tych stronach co byłem typu skapiec.pl jednak za mało danych
jest. Ewentualnie jeśli ktoś by podał jakieś typy przewijające się a
spełniające warunki:
- cena do 2700 zł
- RAM 1MB 667 MHz chętnie z możliwością rozbudowania
- karta graficzna z własną pamięcią
- dysk min. 120 GB
- procesor dwurdzeniowy ok. 1,7 GHz
- OS koniecznie MS Windows
- nagrywarka DVD chętnie DL
- wyświetlacz może być 15'' o dobrym kącie widzenia
- kamera internetowa nie musi być
- chętnie bluetooth ale to nie warunek konieczny