Re: grafika w lapie

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sun 04 Nov 2007 - 14:45:24 MET

Dnia 4.11.2007, Dami(an) napisał(a):

> model to ARISTO Vision I275+

Niestety nie spotkałem się z tym sprzętem.

> wg Everst, plyta to MSI MegaBook L745 (MS-1037)

Sugeruje to, że ma te same "bebechy" co MSI MegaBook L745, którego
niestety też nie widziałem.
BTW. Która wersja Everesta?
(Nie ufam tego typu programom zwłaszcza jeśli chodzi o identyfikację
sprzętu (chyba, że chodzi o sprzęt stosunkowo stary), a już zwłaszcza
laptopów. Ogólnodostępna, darmowa wersja 'home' nie rozpoznaje prawidłowo
żadnego z 2 laptopów, które akurat mam pod ręką. Najnowszy trial
prawidłowo rozpoznał 1 z nich (FS A1667 - model dość wiekowy).
Nierozpoznany to DELL Inspirion 1520 - też nienowy. IMO już lepszy jest
całkowicie darmowy SIW (do tego "waży" znacznie mniej).

Sugeruję rozkręcenie sprzętu i sprawdzenie czy karta graficzna jest
zintegrowana, wątpię by w sprzęcie typu Aristo* było inaczej. Jeśli
grafika jest na płycie to definitywnie kończy to temat rozbudowy.
Poza tym nawet jeśli jest to możliwe, to IMO nieopłacalne. Nawet jeśli uda
Ci się kupić lepszą kartę, to ciężko będzie sprzedać starą.
Jeśli bardzo zależy Ci na wydajniejszej grafice to IMO najlepiej sprzedać
tego laptopa jako całość i kupić coś lepszego.

* Aristo kojarzy mi się bardziej ze sprzętem AGD niż komputerami. ;D
Nie znaczy to, że się z nimi wcześniej nie spotkałem.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/