Re: asus P5K WS dziwne zwisy

Autor: Mars <marcinste_wytnijto_at_gmail.com>
Data: Sun 04 Nov 2007 - 14:07:10 MET

Jacek R pisze:

> tak, własnie ostatnio tam wlazłem i poprawiłem co wiedzialem
> bo bzdurne byly nastawy auto, od wczoraj chodzi stabilnie, ale co to za
> pocieszenie kiedy płyta nie daje nawet minimalnie mozliwosci OC, choc
> podobno jest do tego świetnie przygotowana, a diabelnie droga /ponad 6,5
> stowki/
> grunt ze stabilna, na to nie mogę się skarzyć, naprawde wymiata po 16h
> na dobe , renderowanie na oba rdzenie etc i zerowe problemy, z tego sie
> ciesze
> Jacek

No więc wykrakalem.... u mnie tez zaczęło się nieuruchamiac. Po kilku
probach skłonny jestem chyba obciazyc za ten stan pamieci Patriot. Po
wymianie jednej kostki problem ustąpił. Wydaje mi sie ze one tak padają,
ze raz sie odpalają a raz nie. U mnie szczesliwie jedna z nich przestala
sie wogole uruchamiac, wiec diagnoza była latwa. Ten Patriot to chyba
jednak pomyłka: jedna kosć juz wymieniona poniewaz miala liczne bledy, a
teraz kolejna nie odpala sie wogole (kosci kupione w Komputroniku)