Re: HP 6715b - pierwszy problem

Autor: Dysiek <niemam_at_com.pl>
Data: Sun 04 Nov 2007 - 13:42:44 MET

Witam

Jeszcze jedna sprawe mam :-) Jest to moj pierwszy laptop, wiec prosze o
wyrozumialosc :-)

1) Bateria - zrobilem rzecz nastepujaca: zainstalwoalem system na zasilaczu,
potem wlozylem baterie i od raz naladowalem (przestalo migac zolte
swiatelko, wlaczylo sie zielone, poczekalem jeszcze jakis czas i wlaczylem
kompa. Bateria wskazywala 98% naladowania wiec nie odlaczylem zasilacza.
Naladowala sie do stu %. Potem rozladowalem ja - komp sie sam zahibernowal i
wylaczyl. Teraz laduje na maksa. Czy dobrze zrobilem format? Ile razy to
powtorzyc?

2) Laptop troche piszczy (czasami, dosyc czesto piszczenie dobiegajace ze
srodka) z lewej strony obok klawiatury - poczytalem na necie, ze to typowe
dla tego modelu. Moze jednak mozna z tym jakos powalczyc? Irytuje mnie ten
dzwiek - nie lubie wysokich tonow :-) Wielu osobom to nie przeszkadza, ale
ja mam dosyc wrazliwe ucho :-)

Pozdrawiam i dziekuje za dotychczasowa pomoc.
Dysiek