Re: z serii jakiego laptopa kupic?

Autor: gotar <gotar-poczta_at_onet.pl>
Data: Sat 03 Nov 2007 - 23:35:01 MET

Wiesiaczek <ciotkazielinska@vp.pl> wrote:

> Nie jestem hobbystą, kupuję sprzęt i mam go używać a nie rzeźbić w nim.

Ah... i używasz windowsa?

Najwyraźniej jednak musiałeś rzeźbić, żeby mieć taki nagłówek. Przecież
program antywirusowy nie niesie ŻADNEJ wartości użytkowej, konieczność
jego instalacji jest więc rzeźbieniem, podobnie jak wszelkie skanowania
systemu, defragmentacje, aktualizacje. Na windowsach nie da się pracować
nie rzeźbiąc (a przynajmniej nie długo), może da się na Macach, a jak
nie to chyba musisz sobie konsolę kupić.

--
Tomek                                    http://tccs.sourceforge.net/
http://pld-linux.org/                    http://vfmg.sourceforge.net/