Re: wkurzajacy komputer

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sat 03 Nov 2007 - 21:27:45 MET

** Stoout <stoout@wp.pl> wrote:

> wczesniej był jakis z strony free-av.com i było tak samo. XP połatany

Chodzi mi o to, że raczej nie ma to żadnego wpływu na stabilność, no chyba, że
AV ładuje jakieś dziwne sterowniki czy modyfikuje kernel w jakiś sposób, ale
jeszcze nie spotykałem takich problemów.

> oryginalna płytka od tpsa raczej powinna być ok.

Ale on coś w ogóle bredzi. Nie ma innych *sterowników*, można je na różny
sposób instalować, ale sterownik nadal jest ten sam. No chyba, że np. sterownik
pod Linuksa. ;) Wtedy to faktycznie jest on inny.

Jeżeli się mylę to chętnie poczytam na temat alternatywnych sterowników dla
tych urządzeń.