Prośba o ocenę konfiguracji

Autor: piotreq <vs1981[no.spam>
Data: Sat 03 Nov 2007 - 20:14:06 MET

Witam, kuzyn poprosił mnie o złożenie komputera za ok.1500 pln (bez monitora
rzecz jasna). Typowe użytkowanie (internet, Power Point...) + jakieś niezbyt
stare gry. Dawno nie składałem komputerów, więc jestem trochę do tyłu z
aktualnymi standardami... Co sądzicie o niżej wymienionych elementach?

Płyta główna:
ASRock CONROE1333-GLAN http://sklep.benchmark.pl/pelny_41496.html
lub
Asus P5B Intel P965 http://sklep.benchmark.pl/pelny_29638.html

Procesor:
Intel Pentium Dual Core E2160 1.8 GHz
http://www.acris.pl/produkt.jsp?pid=20960
lub
Intel Pentium Dual Core E2180 2.0 GHz
http://sklep.benchmark.pl/pelny_44282.html

RAM (zważywszy na dość niskie ceny - 2GB): Kingston DDRII 2x1GB 667MHz

Karta graficzna (z tym jestem najbardziej "do tyłu"):
GeForce 8600 GT Galaxy 256MB HDTV & DVI
http://sklep.benchmark.pl/pelny_44441.html

Dysk twardy:
Seagate 160 GB Barracuda 7200.10 (8MB, Serial ATA II, zapis prostopadły)
http://sklep.benchmark.pl/pelny_34500.html

Jaką nagrywarkę DVD polecacie? Nie musi mieć Lightscribe'a itp..

Czy do w/w części wystarczy zasilacz http://www.acris.pl/produkt.jsp?pid=21084 ?
Nie planuję overclockingu żadnego podzespołu.