Re: grafika w lapie

Autor: Dami(an) <as400WYTNIJTO_at_autograf.pl>
Data: Sat 03 Nov 2007 - 17:41:45 MET

> http://www.nvidia.com/page/go_7600.html

nie chodzilo mi o ze nie ma jej wogole...
tylko w sekcji download sterownikow dla serii 7
nie ma 7600 tylko 7800 i 7900

http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us

> nigdzie, nie wymienisz grafiki w laptopie
> (chyba ze znajdziesz karte tego samego producenta,
> zazwyczaj do tego samego modelu laptopa, chlodzenie
> ktore masz da rade zchlodzic ten procesor, ktory
> oczywiscie musi byc tak samo fizycznie umiejscowiony itd itp)

   no wszystko prawda.nie latwo jest zmienic grafike w lapie jak w pc
> slowem - zapomnij

no moze jednak nie.w nastepcy mojego modelu lapa montuja teraz 8600m gt
wiec chyba sie jednak da. a obudowa wyglada na identyczna