Re: samoczynne wylaczanie sie kompa

Autor: Jacek <jacban_at_gazeta.pl>
Data: Sat 03 Nov 2007 - 17:05:51 MET

Dnia 03-11-2007 o 01:03:34 Criminator <criminator@interia.pl> napisał(a):

> Niedawno przerabiałem dokładnie taki sam problem. Okazało się, że mimo
> iż BIOS podawał normalne temperatury przegrzewał się procesor.
> Zabezpieczenie termiczne wyłączało komputer.
>
> Rozwiązanie było proste. Nałożyłem troche nowego silikonu i po kłopocie.

Criminator - jestes WIELKI.
Zawsze mi mowiono, ze najtrudniejsze sa sprawy najprostsze.
I okazalo sie to niestety prawda. Trafiles w punkt.
Po zdjeciu wentylatora z radiatora przerazilem sie co tam sie nazbieralo i
jak sie ubilo.
Po oczyszczeniu radiatora, wentylatora i nalozeniu nowej pasty wszystko
chodzi jak malina a temperatura obnizyla sie o ok. 15 stopni w iddle a
przy pracy w VirtualDubie nawet o 20 stopni.
Jeszcze raz serdeczne dzieki i pozdrawiam serdecznie.
A juz prawie bieglem szukac nowej plyty i gdyby nie to, ze dzis sobota to
pewnie i bym wydal niepotrzebnie kase.
Jeszcze raz dzieki.
Jacek