Re: Raid Matrix ??

Autor: ggs <ggs__at__konto.pl>
Data: Sat 03 Nov 2007 - 12:51:12 MET

"Nostradamus" <leschek@poczta.fm> wrote in message
news:fghfkf$qc0$1@opal.icpnet.pl

> W Chipie opisywali (co prawda mało jasno), że da się to zrobić bez
> backupu.

Byc moze da rade przy dokladaniu dysku do RAID 1. Ja jednak robilbym to
starajac sie nie ryzykowac.

>Nie mam 3 dysku;)

Pozostaje DVRRW.

> Czyli bez reinstalki visty się nie obędzie?

Jezeli C i D maja byc na R0 i tam ma byc system to instalacja od nowa.
Mozna kombinowac Ghostami itp. ale chyba wiecej czasu na to stracisz niz
wszystko od nowa , bo i tak gdzies obecna instalacje trzeba zgrac.

> Literki wspólne dla par partycji?

Hmm a co to znaczy dla par partycji ? Tworzysz R0 i na niej bedzie C i D ,
potem na R1 literka E.
Takie macierze sa dla systemu jak zwykle dyski.

No i nie zapomnij o sterownikach do Matrixa podczas instalacji.

*
Core2Duo E6550, P5K Dlx/Wi-Fi, 2GB/800PDP, SapphHD2600XT
CT-A2ZS1394,CT-InspireP580 5.1,TV2000XPExp,NEC20WGX2Pro
3xST3250620NS,SD-M1712/GSA-H55LRBBU,GPS-350BB-101A