Raid Matrix ??

Autor: Nostradamus <leschek_at_poczta.fm>
Data: Sat 03 Nov 2007 - 09:46:37 MET

Mam pytanko do potencjalnego znawcy tematu (po co się uczyć na swoich
błędach jak można na cudzych ;)))
Mam dysk z partycjami C, D, E. Po dostawieniu drugiego dysku chciałbym aby
partycje C i D chodziły w Raid 0 natomiast E w Raid 1. I tu pytania:
1.co z zawartością dysku nr 1 po migracji?
2. jakie literki będą nosić partycje na drugim dysku? czy też literacja ;)
się nie zmieni?
3. jak z wydajnością?

--
Pzdr