Z cyklu jaki laptop;)

Autor: Zi3lu <zielinski-lukasz_at_tlen.pl>
Data: Fri 02 Nov 2007 - 23:37:27 MET

Szanowni grupowicze.
Od kilku dni miotam sie z wyborem notebooka, ktory bedzie mi sluzyl glownie
do internetu,sluchania muzyki,poczty,grup itp.Zastanawiam sie nad
wielkoscia, w gre wchodza matryce od 12' do 14' ze wzgledu na mobilnosc.W
tej chwili mam 14 cali ale zastanawiam sie nad mniejsza matryca.Niestety w
sklepach ciezko znalezc mniejsze laptopy zeby je mozna bylo obejrzec przed
zakupem.Mam kilka swoich typow,ale bardzo chetnie poslucham waszych rad i
opinii na ich temat,ewentualnie moze ktos zaproponuje mi cos innego.Cena to
<5 tys pln.Musi miec Core Duo lub Core 2 Duo,1gb ramu,nagrywarke dvd i
bluetooth.
Oto faworyci:
1.
http://allegro.pl/item263444465_asus_f9e_2p009c_t5450_w_cenie_jakiej_nie_bylo_.html

2.
http://allegro.pl/item261921113_v200_t7500_1024_12_1_160_dvdrw_w_b_f_vb_tf133pb.html

3.
http://allegro.pl/item264026874_dell_xps_m1330_t7100_2gb_160_bt_kam_1_8kg_digicomp.html

4.
http://allegro.pl/item263260331_sony_vaio_vgn_c250n_b_zobacz_koniecznie_okazja_.html

5.
http://allegro.pl/item263107593_r61_t7100_1024_14_1_120_dvd_b_f_w_vista_b_na01epb.html

6.
http://allegro.pl/item260640412_asus_a8sc_4s110c_t7250_120_sata_1024_gf8400_wawa.html

7.
http://allegro.pl/item262298159_hp_6510b_t7100_1_8ghz_1024_120_x3100_14_1_xppro.html

8.
http://allegro.pl/item262735915_asus_a8sc_4s093c_t7250_1024_120_14_1_8400_bt_vhp.html

9.
http://allegro.pl/item259215241_ibm_t61_t7300_2ghz_2gb_100gb_7200rpm_super_cena_.html

10.
http://allegro.pl/item261829619_dell_vostro_1400_t7100_2gb_wxga_vat_11_digicomp.html

Bede wdzieczmy za kazda opinie uzytkownikow w/w notebookow.
Pozdrawiam
Zi3lu