Re: z serii jakiego laptopa kupic?

Autor: Wiesiaczek <ciotkazielinska_at_vp.pl>
Data: Fri 02 Nov 2007 - 20:55:48 MET

Użytkownik "PSYLO" <psylo.wytnijto@o2.pl> napisał w wiadomości
news:fgffdg$edo$1@atlantis.news.tpi.pl...

> No cóż. Pozostaje mi jedynie przestrzec Cię przed kupnem nowego samochodu.
> Takie mamy czasy, że montują tam folię na fotelach - normalnie nie da się
> na tym jeździć.

I tu dobrze się wstrzeliłeś: od kilku lat kupuję nowe samochody i serwis
załatwia wszystkie moje problemy z nim od ręki - łącznie z wymianą żarówki.
Natomiast serwis Asusa po wygłoszeniu kilku formułek (podobnie jak tu :
przeinstalować system, etc), proponuje wysłanie sprzętu do Wrocławia na co
najmniej 2 tygodnie!

A co do Twojej (nędznej) ironii to używałem kilka innych laptopów i takiego
gówna jeszcze nie miałem.

--
Pozdrawiam (dziś z Wawy) - Wiesiaczek
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach: