Re: z serii jakiego laptopa kupic?

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Fri 02 Nov 2007 - 16:13:07 MET

Wiesiaczek pisze:

> Już na tej grupie pytałem o pomoc, ale na podobnych ogólnikach dyskusja
> się kończyła.
> System próbowałem postawić kilka razy i albo urządzenia mi nie działały
> (sieć, BT, SD, etc.), albo musiałem zainstalować cały komplet gównianego
> softu ASUS'a, po którego zainstalowaniu miałem gorszy sprzęt od starego,
> którego oddałem dziecku (Fujitsu - Siemens).

Jakbym wielokrotnie nie instalował czystego systemu na Asusach,
uzupełniając go tylko wymaganymi sterownikami, pewnie bym nawet uwierzył.

--
|Andrea     |http://czerwona-linia.blogspot.com|Gigabyte Triton 180
Gigabyte GA-MA69G-S3H, AMD Athlon 64X2 4400+, Arctic Freezer 64 Pro
2048MB GoodRAM PC-6400, Samsung SM-960BF, Seagate ST3160815AS 160GB
WDC WD2000JS 200GB, Pioneer DVR-111L, BeQuiet BQT E5-350W, AudigySE