Re: Co da się wycisnąć z 8600GT?

Autor: matris <matris_polko_zz_at_usun.gazeta.pol.pl>
Data: Fri 02 Nov 2007 - 10:49:22 MET

> Podniesienie taktowanie rdzenia nie da Ci tyle co taktowania pamieci.
> Zrob test to zobaczysz.

niby tak, ale zauwazylem ze niektorzy sprzedaja ta karte z opisem idealna do
O/C, bez vmodow leca na 800/2000. Pamieci u mnie lataja na 2100 ale rdzen
idzie max na 720 i po kilkunastu minutach pracy pojawiaja sie od czasu do
czasu poziome paseczki. Nie zalezy mi na benchmarku ale chcialem wycisnac z
karty wiecej zeby moc poszalec w gierkach na lepszej rozdzialce albo na
wyzszych detalach bo teraz niestety jeszcze przycina.