asus K8N a S/PDIF

Autor: nuclear2001 <nuclear2001_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 02 Nov 2007 - 04:56:23 MET

witam, mam takie pytanie, walcze juz z tym pol nocy... chcę połaczyć kompa
na płycie Asus K8N z kompem z kartą SB X-Fi za pomocą S/PDIIF. i tu
zaczynają sie schody - SB nie widzi sygnału. sama karta i kabel jest dobry,
bo jak tym kablem połacze wejscie z wyjsciem tej karty to karta "widzi się".
wiec problem lezy po stronie Asusa - czy moze to sygnalizowac jakies
uszkodzenie sprzetu? nie sadze zeby to było cos programowego, bo karta na
tej płycie nie ma zbyt rozbudowanego menu i nie ma zazdnych ustawiec wyjscia
spdif, wiec wnioskuje ze sygnał zawsze powinien byc na wyjsciu tejze
karty... da sie jeszcze cos probować robic z tym czy faktycznie swiadczy to
o uszkodzeniu wyjscia cyfrowego ?