Re: cos padlo

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Fri 02 Nov 2007 - 00:04:55 MET

Dnia 1.11.2007, Santana napisał(a):

> Wszystko jest możliwe. Na własne oczy widziałem kolesia który włożył
> odwrotnie wtyczke monitora do karty graficznej :) Chciał załatwić sprawe w
> ramach gwarancji :) Od tego czasu poważnie traktuje nawet pytania, czy można
> C2D uruchomić na płycie od Durona ;)

Ale gdzie tu porównywać D-SUB i USB. O ile ten pierwszy faktycznie mogę
sobie wyobrazić, że da się włożyć odwrotnie to ten drugi, powtarzam, IMO
nie da się (no chyba, że wtyczkę uprzednio "sklepiesz" młotkiem).

Ps. Sprawdź na wyłączonym komputerze czy to takie proste. ;D

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/