Re: Wolna karta SD

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Thu 01 Nov 2007 - 23:28:51 MET

Dnia 1.11.2007, Marcin napisał(a):

> Posiadam kartę SANDISK SD ULTRA II 1 GB, jej parametry to 10 MB/s
> odczytu wszystkie programy do pomiaru prędkości pokazują mi jednak że ta
> prędkość wynosi obecnie 4MB/s. Wszystko idzie na USB2. jedyne co może
> być winne to konwerter (taki jak ten, to znaczy tak samo wygląda ale
> pewnie bebechy też takie same:
> http://www.allegro.pl/item257848135_czytnik_kart_sd_mmc_tania_wysylka_sklep_fv_ss.html
> ) Jak myślicie.

Że nie dowiemy się zanim nie sprawdzisz karty w innym czytniku. Albo też
innej karty (co do której nie masz wątpliwości, że jest oryginalna
i "wyciąga więcej") w Twoim czytniku.

BTW. Na temat "czytnika" się nie wypowiem bo nigdy się z takim nie
zetknąłem. Jego cena "ścina z nóg". ;D Nie wykluczam, że jest adekwatna do
jakości.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/