Re: Z LAPTOP-em przez granicę......

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Thu 01 Nov 2007 - 18:46:16 MET

  Cezary H pisze:

> Jade niedługo za granicę (samolotem). Zastanawiam się czy np. prześwietlanie
> (przez tą maszynę na lotnisku do sprawdzania bagażu) nie zaszkodzi komputerowi
> a konkretnie dyskowi twardemu?. Słyszałem coś takiego, że komuś komórka
> przestała działać po przejechaniu przez tą maszynę.

IMO bzdura, ludzie latają samolotami i nic się nie dzieje jak już
zostało powiedziane. Gdyby taka sytuacja mogła zaistnieć, to byłoby
wielkie halo, byłyby ostrzeżenia nakazujące wyjąć sprzęt i sprawdzaliby
go w inny sposób. Oni też się boją pozwów sądowych, a to mieliby
gwarantowane gdyby trafili na szefa jakiejś sporej korporacji. ;)
Bardziej już bałbym się sytuacji jak w "Operation Swordfish", gdzie
jakiś ignorant przy bramce najpierw oglądał sprzęt głównego bohatera
(hackera) a potem beztrosko rzucał nim do stojącego obok koszyczka. :P

> Pozdrowienia, Cezary Huszno.
> Emalia: joshua1 at gazeta.pl
> Polecam serwisy:
> e-automatyka.eu automatyka.pl netelektryk.com
> tworzywa.pl tworzywa.com.pl metale.pl
> etransport.pl edroga.pl miplo.pl

Sygnaturka dłuższa niż treść maila to chyba przerost formy nad treścią,
nie sądzisz? ;) Poza tym, gdzie się podziało "-- "? ;)