Welland ME-747GK GIGA LAN SATA

Autor: Gorgo <Mariusz.Gorzoch_at_gmail.com>
Data: Thu 01 Nov 2007 - 13:13:37 MET

Witam

poszukuje opini na temat kieszeni na HDD jak w temacie. Ma to ktos
moze ? Jak to sie sprawuje ?

Moze ktos ma wiedze, czy da sie to jakos tak zestawic, zeby mozna bylo
dostac sie do tego urzadzenia z sieci zewnetrznej ? (mam stale IP)
Generalnie, to mam w domu mala siec wewnetrzna. Chcialbym postawic to
urzadzenie w sieci wewnetrznej tak zeby bylo sharowanym dyskiem i
byloby super, gdybym mogl w jakis sposob dostac sie do niego z
zewnatrz (bylby to ideal kieszeni jaka poszukuje). Z tego co udalo mi
sie zorientowac to AoE (funkcja ktora jest wykorzystania do
komunikacji sie po sieci) dziala na bazie rozglaszania komunikatow w
segmencie sieci, a to skutczenie blokuje dostep do niej z zewnatrz <-
moze jednak cos tutaj przeoczylem.

z gory dziekuje za wszelkie opinie i podpowiedzi
pozdrawiam
Gorgo