Re: montaż procka - dzisiaj i kiedyś - krótkie pytanie

Autor: gotar <gotar-poczta_at_onet.pl>
Data: Thu 01 Nov 2007 - 13:01:46 MET

Atlantis <marekw1986@NOSPAMwp.pl> wrote:

> Kto normalny wymienia procka nie wyjmując wpierw płyty z obudowy? ;) Na

Ja?

> dobrą sprawę, wbrew temu co mogłoby się wydawać najprościej, najszybciej
> i najbezpieczniej jest właśnie wszystko rozmontować i dopiero zabierać

I odpinać wszystkie taśmy, kabelki (np. do obudowy)? Żartujesz chyba...
Owszem, przy zakładaniu Scythe Ninja musiałem (bo obok niego mam ledwie
miejsca, żeby kable podpiąć), ale przy normalnym chłodzeniu nigdy nie
wyjmowałem płyty.

--
Tomek                                    http://tccs.sourceforge.net/
http://pld-linux.org/                    http://vfmg.sourceforge.net/