Probleem z dyskiem

Autor: fatrix <fatrix_at_poczta.neostrada.pl>
Data: Thu 01 Nov 2007 - 08:59:06 MET

Witam,

Zakupiłem niedawno dysk Seagate 500 GB Sata 2 itp itd.

Moja płyta obsługuje SATA 2 więc zworkę z dysku zdjąłem.

Ale:

dysk działa bardzo bardzo głośno - nie da się wytrzymać dłużej przy tak
pracującym dysku - głośne działanie i jakby chrobotanie. Często też sytem
jest baardzo powolny - opróżnianie kosza ( z paru MB) czy kopiowanie plików.
Słychać też od czasu do czasu taki trzask. Jednak wszystkie programy
testujące nie wykryły nic złego.

Czy dysk może być uszkodzony?

Wszystko powyższe to nie tylko moje odczucia w porównaniu z poprzednim
dyskiem, ale i opinia ludzi, którzy przychodząc do mnie mówiili "oo chyba ci
dysk pada bo strasznie chodzi głośno".

Pozdrawiam
fatrix