Dysk, uszkodzona tablica partycji, pomocy!

Autor: net <net555.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 31 Oct 2007 - 23:36:14 MET

Witam
Musiałem przeinstalować Windows Xp, działał wolno, na dodatek przestał się
bootować. Wrzucam płytkę instalacyjną, a tam jedynie opcje to: Formatuj jako
NTFS normalnie / szybko. Nie było opcji Instaluj na istniejącej partycji. W
tabeli z dyskami pokazywał Typ partycji: nieznany, a był to przecież NTFS.
Nie chciałem formatować ze względu na dane, więc w konsolii naprawy (po
naciśnięciu R) wpisałem fixboot i... ustawiło mi typ partycji jako FAT16.
Teraz podłączyłem ten dysk do drugiego komputera, aby przegrać dane na drugi
dysk i niestety w Moim komputerze mam dysk 10MB typu FAT. Partition Magic
widzi poprawnie rozmiar 160GB, ale partycję pokazuje jako BAD. Jak to
naprawić? Jakie narzędzia?
Z góry dzięki za pomoc!