Re: IBM T4x- ukryta partycja

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Wed 31 Oct 2007 - 22:21:16 MET

> Jeśli chcesz zrobić czystą instalkę Windy, to zadziała z płyty, po
> prostu podaj kod z naklejki. Albo lepiej: użyj narzędzie
> keyfinder.exe, spisz sobie na papier kod Twojego Windowsa (który jest
> już zarejestrowany w MS) i podczas instalacji podaj ten właśnie. Nie
> będziesz musiał rejestrować Windy po instalacji.

hmmm a czy jest potrzeba rejestracji windowsa po takim czyms?:)
mowie o Txx, bo o ile przy niektorych niemarkowych sprzetach pamietam ze
bylo to konieczne to przy Txx nie przypominam sobie zebym chociaz raz musial
aktywowac windowsa:)
powaznie mowie a takie T3x, T4x, T6x to juz reinstalowalismy wielokrotnie,
zawsze jakas plyta pirat XP Prof z SP2, serial z naklejki i po krzyku:)

szczerze mowiac zawsze mi sie chce smiac jak sobie przypominam jak wyglada
reinstalacja jakiegos softu w sporych firmach, plyty czesto gina,
oryginalnych nosnikow nikt na oczy nie widzi(no raz na jakis czas gdzies sie
znajdzie:), ISO sciaga sie z torrentow, seriale pozapisywane na jakis
kartkach albo CD:)
pracownicy robia wielkie oczy jak widza cos takiego, ze to piractwo itd
itp:)
a licencje sa tylko kto dba o to zeby pilnowac tego, licencje zamkniete w
szafach z plytami a reinstalki ida z tego co jest pod reka:)

--
pzdr
piotrek