Re: montaż procka - dzisiaj i kiedyś - krótkie pytanie

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Wed 31 Oct 2007 - 22:16:11 MET

> Ja sie nie zgadzam z tym. W ostatnim czasie skladalem kilka kompow z C2D z
> boxowymi wentylami. Zalozenie coolera na nie przykreconej plycie skutkuje
> tym, ze plyta sie wygina niemilosiernie. Przestaje byc plaska.
> Jak jest wkrecona w obudowe to sie nie wigna. Wystarczy tylko po
> przekatnej zapinac bolce mocujace i jest bezpiecznie.

latwiej jest wciskac bolce na odkreconej plycie podtrzymujac ja w tym
miejscu palcami.
ja tak robie i wszystko jest OK, natomiast widzialem sporo plyt pod c2d
ktore byly pod podstawka mocno wygiete wlasnie od zapinania w obudowie
radiatora.
jesli bolce dystansowe sa daleko to plyta sie ugina podczas wsciskania
bolcow, plyta ucieka ty dociskasz mocniej bolce i mamy wygieta plyte:)
oczywiscie jesli bolce dystanoswe sa blisko gniazda procka taki objaw nie
wystepuje.

--
pzdr
piotrek